donderdag 19 januari 2012

Being creative: Week 2

Hallo lieve volgers, jullie zullen vast wel denken ''Waarom blog ThatGalAsh in het Nederlands?'' , nou dat doe ik omdat ik via mijn blog een wekelijkse creatieve post ga plaatsen. Tijdens deze periode van mijn opleiding, volg ik het vak creativiteit. De lerares van dit vak wilt graag dat haar leerlingen op een creatieve manier haar creatieve belevingen laat zien en dat ga ik doen via mijn blog.


Deze week (week 2 van de periode) heb ik deze erg creatieve tas gespot. Namelijk 2D-tassen!
Twee chinese ontwerpers Chay Su en Rika LinZou hebben deze creatieve tassen ontworpen. 



Hoe verzinnen ze dit toch? Het lijkt net alsof de tas op de foto is getekend, maar nee het is een echte tas waar je ook spullen in kwijt kan.
Deze tas kost maar liefst 80 dollar, best prijzig voor deze tas maar dan heb je ook iets echt unieks!


0 reacties:

Een reactie posten

 
Copyright © ThatGalAsh | Theme by BloggerThemes & frostpress | Sponsored by BB Blogging