donderdag 19 januari 2012

Being creative: Week 3

Hallo iedereen!
Dit is alweer mijn derde schoolweek en dat betekent dat ik mijn creatieve beleving weer moet gaan posten.
Deze week keek ik een beetje teveel naar tattoo's, overal waar ik keek zag ik tattoo's! Tatts die mijn inspireerden en tatts die wel erg creatief bedacht zijn. Hieronder vind je de tattoos met mijn beleving erbij geschreven.


This is the sickest tattoo i have ever seen! Hoe hebben ze dit kunnen verzinnen? Zeker creatief bezig geweest! Het ziet er namelijk zo realistisch uit.


Ik heb hier niet veel op te zeggen, ik denk dat de tattoo genoeg zegt. LOL.

Ik weet niet 100% waarom, maar ik vind deze tattoo zo mooi! Uniek, dat is het zeker. Creatief bedacht door de ontwerper van de tattoo. Waarom hij precies voor deze vogel heeft gekozen, daar zit waarschijnlijk een reden achter wat ik helaas niet weet. Verder inspireert deze tattoo mij wel, ik zou nu dolgraag een tattoo willen met een vogelveer op mijn voet.

0 reacties:

Een reactie posten

 
Copyright © ThatGalAsh | Theme by BloggerThemes & frostpress | Sponsored by BB Blogging