donderdag 19 januari 2012

Being creative: Week 5 + 6

Hallo iedereen, we zijn alweer aangekomen in schoolweek 6. Ik heb 1 week overgeslagen, omdat ik de griep te pakken had, ik lag dus 1 week in bed en kon niet veel doen. Mijn creativiteitsbeleving van week 5 + 6 heb ik dus in een post gezet. 


Creatief bezig zijn met nagellak. Diegene die dit heeft verzonnen, is hoe dan ook zeer creatief en een vaste klant bij Starbucks!
Ik heb geen idee hoe de ''eigenaar van deze nagels'' dit voor elkaar heeft gekregen, maar dat is zeker een respectje waard. Ik hou het maar bij 1 kleurige nagellak... =(




Ik kom steeds meer ruimte tekort in mijn kamer, dus ik probeerde wat creatiefs te verzinnen voor wat extra opbergruimte. Ik heb stapels vol met magazines, waar ik niks mee doe. Ik bewaar ze omdat ik ze niet wil weggooien, het heeft me namelijk veel geld gekocht.
Ik surfde wat rond op internet en toen kwam ik dit tegen!

Een kastje van magazines.

diy kast
diy kast

Het enige wat je nodig hebt, zijn planken en genoeg magazines! Dit creatieve idee ga ik zeker gebruiken!

1 reacties:

Nina v O zei

haha lol ik zie die nagels van starbucks hier staan, die heb ik gemaakt, maar om eerlijk te zijn heb ik in mn hele leven maar 2x starbucks coffie gekocht.

Een reactie posten

 
Copyright © ThatGalAsh | Theme by BloggerThemes & frostpress | Sponsored by BB Blogging