donderdag 19 januari 2012

Being creative: Week 7

Hallo iedereen, dit is mijn een-na-laatste schoolweek en dan beginnen de tentamens. Spannend!
Dit is ook de laatste schoolweek waarin ik mijn creatieve beleving laat zien, maar als jullie willen dat ik er mee doorga dan doe ik dat met plezier. 



Ik keek deze week een filmpje op Youtube over ''waar goede ideeën vandaan komen?''. Dit is een vraag waar veel mensen niet het antwoord op weten. In dit filmpje wordt op een creatieve manier antwoord gegeven op deze vraag. Zeker de moeite waard om het te bekijken!
Goede ideeën komen van een creatief brein en kan door middel van verschillende methodes uitgevoerd worden. 






Link: http://www.youtube.com/watch?v=NugRZGDbPFU&feature=related

0 reacties:

Een reactie posten

 
Copyright © ThatGalAsh | Theme by BloggerThemes & frostpress | Sponsored by BB Blogging